Reklamacije

Reklamacije

Reklamacije na oštećenje u transportu

Od velikog je značaja da sva oštećenja u transportu, vidjliva na pakovanju proizvoda odmah prijavite kuriru koji vam isporuči robu, kako bi kurir sačinio Zapisnik o oštećenju robe. Svako oštećenje pri transportu kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe, pozivom na telefonski broj 060/020-888-5, ili slanjem e-mail-a sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na [email protected] sa opisom i slikom uočenog oštećenja.

Reklamacije na vrstu robe ili pogrešne podatke

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovete telefonom na broj
060/020-888-5, ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na
[email protected] i opišete kakav problem imate.

Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da nas obavestite na e mail adresu [email protected]
ili pozivom na kontakt telefon 060/020-888-5

Postupak reklamacije

U najkraćem mogućem roku, odgovorćemo potrošaču na izjavljenu reklamaciju telefonskim ili elektronskim putem (e-mail) tako što ćemo potvrditi prijem reklamacije, odnosno saopštiti broj pod kojim je zavedena Vaša reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana a za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste. Izuzetak su nameštaj i tehnička roba za koju je rok za rešavanje reklamacije 30 dana.

U slučaju povrata robe kupcu koji je prethodno robu platio pouzećem, troškovi vraćanja padaju na račun kupca.

Napomena:

Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI, saglasni ste sa uslovima reklamacije.

Leave a Reply